Jan_Stra Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Er no muffins med vindet på golfen til madamen og må ha av døra panelet. Er det no lure triks for å få av vindu sveiva sik at jeg får av hele panelet? Resten har jeg fått løsna men ikke den. Mvt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jepp. Og trikset er rett og slett at du må dytte den indre ringen fra selve sveiva. Hvis du skjønner min noget knotete forklaring. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan_Stra Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Dytte hele panelet litt inn. Er det no skrue der da, eller skjønner jeg poenget når jeg kommer så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 på selve sveiva er det en synlig plastring helt innerst. den er det bare å skyve til siden også drar du av hele sveiva. enkelt som bare det! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan_Stra Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg