Gå til innhold

Bilder fra Fototreff 29. April Gardermoen NMK

Ranger emnet


Gjest moore

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis:D:D! Skal ha det selv, men ting tar tid og økonomien tilsier det samme :P ha ha

 

fænks:) kjøre pirat et par helger til da vettu;) :P hehe

 

 

og når skal vi teste dette da? :spin

 

hehe har vært ute å lekt med Hansen i kveld tenk;) :P men vi kan jo dra ut i helgen å leke? :D

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fænks:) kjøre pirat et par helger til da vettu;) :P hehe

 

 

 

 

hehe har vært ute å lekt med Hansen i kveld tenk;) :P men vi kan jo dra ut i helgen å leke? :D

 

 

Kan jo komme å leke med kameraene deres på Rudskogen på Søndag? Er IDCN som skal kjøre, men Morten kommer med supraen og bror hans med driftebilen.

 

Kjøring fra kl.12-13 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe *ert ert* hmm rådyr er teite dyr:( hmm var det bare lykta som gikk ell?

 

Ekke lov til å erte med det der:P Glad det ikke var no elg som måtte klaske seg ut i veien hvertfall :D

Var lykta det gikk værst utover ;) Aaaaner ikke hva dette heter, men prøver å forklare : mellom grillen og radiatoren er det en "støttebru", den ble rimelig bøyd innover:P men heldigvis ikke inn i radiatoren :D Og en liten bulk i panseret ;) Men i forhold til farten osv, så er det faktisk små skader :D Sier bare èn ting jeg ass : OPEL ! ha ha

 

Burde slenge ut noen bilder fra treffet snart å jeg :| Men har jo aldri tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke lov til å erte med det der:P Glad det ikke var no elg som måtte klaske seg ut i veien hvertfall :D

Var lykta det gikk værst utover ;) Aaaaner ikke hva dette heter, men prøver å forklare : mellom grillen og radiatoren er det en "støttebru", den ble rimelig bøyd innover:P men heldigvis ikke inn i radiatoren :D Og en liten bulk i panseret ;) Men i forhold til farten osv, så er det faktisk små skader :D Sier bare èn ting jeg ass : OPEL ! ha ha

 

Burde slenge ut noen bilder fra treffet snart å jeg :| Men har jo aldri tid :(

 

neida.. skal ikke tulle med sånt! bra det gikk så bra som det gjorde ihvertfall:) hmm opel'n stopper aldri:P hmm ja, sleng ut no bilder snart... er klar for å se dine bidrag:D

 

 

ps. du kan erte litt tilbake.... jeg blei rygga på i stad:P gamle golfen tåler alt:P

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida.. skal ikke tulle med sånt! bra det gikk så bra som det gjorde ihvertfall:) hmm opel'n stopper aldri:P hmm ja, sleng ut no bilder snart... er klar for å se dine bidrag:D

 

 

ps. du kan erte litt tilbake.... jeg blei rygga på i stad:P gamle golfen tåler alt:P

 

Skal slenge ut noen i løpet av helgen:P men ting tar tid ;) Har drevet på med bilder fra Japsetreffet også :s

 

Hah, se der ja.. bedre å bli rygga på enn å få et rådyr klistra oppi fronten :P Dessuten er bilen min høy og fin med lekkre plastikkfangere :D

Stor skade på golfien ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slenge ut noen i løpet av helgen:P men ting tar tid ;) Har drevet på med bilder fra Japsetreffet også :s

 

Hah, se der ja.. bedre å bli rygga på enn å få et rådyr klistra oppi fronten :P Dessuten er bilen min høy og fin med lekkre plastikkfangere :D

Stor skade på golfien ell?

 

nå masa jeg litt i bildetråden din og men;) hehe skade på golfen? hah, nei nei, er snakk om en liten ripe i plastikken bare! blei bulk i den andre bilen:P hehe MEN det er andre gang jeg har blitt rygga på i løpet av 3-4 uker nå! grrr

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig mye bra bilder her :) Er ett sånt fototreff åpent for alle eller er det en liten gjeng som holder sammen ?

 

Hadde vært morro å fått noen bra bilder av bilen :)

 

Dette er åpent for alle ;) Seff ! Dette er for de som er intr. i foto, og vil lære mer ang dette og da i tillegg møte flere fotoentusiaster ;)

 

Det er også for dem som gjerne vil ha bilder av bilen sin :D ;)

 

Et nytt treff vil jeg tro kommer i juni kanskje? Hvis det er interesse for dette! Jeg arrangerer gjerne ett til ! For dette er utrolig artig :D Enda jeg holdt på å sovne på forrige treff (av andre grunner:P )

 

 

Takk for kommentar Kverna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår