ElCamino Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 305 TPI får du under litern på mila. De er ikkje gale! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Robert Den er god å kjøre.. 235 dekk hele veien rundt, og SS understell, så den ligger faktisk litt på veien, men den er meget behagelig.... det kan jeg også skrive under på.. kjørte fra tønsberg til sverige så til strømmen og så hjem.. knuse digg å sitte i.. bare synd jeg ikke fikk kjøre..hehe men jeg fikk prøve bilen litt også.. skam digg å sitte bak ratte i!! Løp og kjøp folkens!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by The cowboy det kan jeg også skrive under på.. kjørte fra tønsberg til sverige så til strømmen og så hjem.. knuse digg å sitte i.. bare synd jeg ikke fikk kjøre..hehe men jeg fikk prøve bilen litt også.. skam digg å sitte bak ratte i!! Løp og kjøp folkens!! Jeg vil ikke selge... :( :( :( Men rallyyy.... :D' uten SS :(:(:( Noen som har 60 lapper til låns? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Nå er det bud på 75000 på den. Krav er at diverse småfeil utbedres, bla en eksospakning, og litt sånt som vil bli tatt iløpet av neste uke... Altså, siste sjangs, førstemann til møllla, bud under 75 mottas enda....... Over er best da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ble bilen solgt? jeg er interessert som faan! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 tror du ikke en bil fra en annonse fra 2003 er solgt`? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 :/ så ikke at den var så gammel. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hehe.. du skulle blitt medlem her for 4 år siden.. da hadde du hatt deg en knuse digg bil nå!! den var ytterst fin å kjøre.. hadde jeg selv hatt penger der og da, så hadde jeg kjøpt den.. uten å tenke meg to ganger om! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 faen.. :( de er ikke så lett å finne lengre de bilene. Jeg MÅ ha meg amerikaner.. klarer ikke å putre rundt i 1.6l lengre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg