rtbuggie Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hei.. vi er et par gutter som har montert anlegg i vår russebil. anlegget består av følgende: 4* kicker CompVR 15" 1* kicker zx1500.1 monoblokk 2* par kicker kb6000 1* kicker zx 550.2 vi har nå montert et maxxima 900, men dette holder kun i 10 min ca, før det er tomt for futt! derfor lurer jeg poå om vi vil merke noe særlig forskjell hvis vi f.eks kjøper et Kinetik HC2400 ?? Link fint med raske svar, russetia begynner jo tross alt imorgen! :dj -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 paralellkoble flere batterier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Maxxima 900 er på 45-50AH mens Kinetik 2400 er på 218AH, så dere vil i teorien kunne spille ca 3 ganger så lenge, altså i 30 min hvis dere bytter ut Maxximaen med kinetiken. Men Kinetik 2400 er ikke noe man vanligvis putter i en russebil da.. Ettersom dette er noe som skal brukes i 17 dager også selges igjen, men for all del! Bare å handle! Også selger dere til meg når vi nærmer oss 18. mai ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg