remye Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hallo, Har 235 40 R18 på min 2004 TQ Avant. Tenkte på å sette på en spacer eller fire, men det store spørsmålet er jo; hvor mange mm kan de være og har noen gjort det samme? Jeg ønsker dette for å fylle ut hjulbuen enda mer, dvs horizontalt. Takk! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hallo, Har 235 40 R18 på min 2004 TQ Avant. Tenkte på å sette på en spacer eller fire, men det store spørsmålet er jo; hvor mange mm kan de være og har noen gjort det samme? Jeg ønsker dette for å fylle ut hjulbuen enda mer, dvs horizontalt. Takk! Du kan endre sporvidden med maks 7,5 mm pr side uten TUV - godkjenningspapirer utfra org sporvidde. Noe du finner i vognkortet ditt. Husk at om du spacer ut felgene dine trenger du muligens også lengre hjulbolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Du kan endre sporvidden med maks 7,5 mm pr side uten TUV - godkjenningspapirer utfra org sporvidde. Noe du finner i vognkortet ditt. Husk at om du spacer ut felgene dine trenger du muligens også lengre hjulbolter. Ja, er bevist på hjulboltene. Men hvor mye går det å ta de ut? Mtp subbing?! Ellers takk for svar. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Du finner sikkert svar via linken, orker ikke og lete opp. På vwaudi forumet finnes det svar på det meste når det gjelder VAG. http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja, har søkt litt, mulig jeg ikke søker best !?! Har ingen noen erfaringer med spacere, type, merke, etc som funker bra... Og mtp dekk dimensjon og størrelse, hvor mye kan spacerene bygge?! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvor brei felg har du? 8,5"? Innpress? ET35? Har du 8,5" og ET35 funker det fint med 5-10mm spacere bak, men ville droppa forran:) Har du 8" felg kan du nok gå for 5mm forran og 1cm bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Fant ut av det, i følge min trofaste og dyktige mekanikker venn kan jeg nok bruke 12 - 15 bak og 10 foran. Felgene er 18x8 Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg