larrizz Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fikk lyst til og se en deilig GOLF I med rett stuk, så jeg lagde en kjap en. Ser selv at felgene er screw*d, men bilen er fin da! Fram: Orig. F: Org: '' B Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Ser bra ut. Men en ting: Bildet F: (foran) kan du se sidespeilet, men ser du på bilde B (bak) så har du tatt vekk sidespeilet. Why? EDIT: La også merke til de rutene på siden. På bilde F: (foran) er det det litt mer lys brun farge eller noe sånt, men på bilde B (bak) så er det helt normalt. Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Ser bra ut. Men en ting: Bildet F: (foran) kan du se sidespeilet, men ser du på bilde B (bak) så har du tatt vekk sidespeilet. Why? Oi, det har jeg og glemt, ser rutesenkeren også er borte. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hehe. Bilen ble jo kjempefin (kul), keep up the good work:coplight Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 *kremt* den logoen der da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 *kremt* den logoen der da? Det var en decal som jeg ikke har lagt i Multiply, har bare ikke lagt merke til den siden den lå over det sorte, håper det ikke gjør noe, men skall fjerne det nå;) Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det var en decal som jeg ikke har lagt i Multiply, har bare ikke lagt merke til den siden den lå over det sorte, håper det ikke gjør noe, men skall fjerne det nå;) Neida, bare bruk den du. Bare spør neste gang så vi får godkjent bildet. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Neida, bare bruk den du.Bare spør neste gang så vi får godkjent bildet. Hehe, men var egentlig ikke meningen. Det hele begynte med at jeg skulle lage noe lignende banebilen deres, men så skippa jeg det, også var jeg litt for rask i og lagre i JPG. Glemte bla. speil, rutesenker, viskere, osv. Men dette er fikset i nyeste update. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 De felgene må være noe av det flateste,og mest skjeve jeg har sett i hele mitt liv :P Greit med camber,men det finnes da måte. :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 De felgene må være noe av det flateste,og mest skjeve jeg har sett i hele mitt liv :PGreit med camber,men det finnes da måte. :) Hehe, veit, dem er de flateste jeg har laga. Men chamberet ja, ble kanskje litt overkil, især når du tenker på at det i tilleg er sykkeldekk :lol: Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg