HåkonV Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hei Har nettop kjøpt meg ein 520 1998 mod. Kva er det med tyskera og kasettspelara? Finnst det cd-vekslara til ein billeg penge? evt. adapter til vanleg cd-spelar? Eg har xeon lys, og ser på koed.dk at der finnst innsatslykter med englelys. som kostar 1300 danske. Det står at det passar alle modellar opp til 2000, vil det sei min og? Mvh Håkon Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 søk på koed :) du finner adapter.. men om du skal sette i en helt vanlig spiller kjøpt borti gata så ødelegger du noe av designet i disse bilene( sier gutten som har gjort det selv :P hehe) original professional cd.spiller gjør seg utrolig godt på disse bilene :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Adapter får du, men er helt enig med Kosbært i at det ikke ser noe bra ut med uoriginal CD-spiller i E39. Original Business-spiller finner du på eBay, men regn med å betale et par-tre hundre dollar pluss frakt. Eventuelt kan du følge med på Koed - kunne ikke finne noen CD-spillere nå, men det dukker opp stadig vekk. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Cd veksler får du brukt fra 2000kr og oppover. Men det er ikke sikkert bilen din har lagt opp ledningsnett til dette, du bør sjekke opp eventuelt. Ellers får du de vanlige cd spillerne til BMW som var ekstrautstyr, de koster fra 3000 og oppover brukt. Disse prisene er i Norge. Adapter er også en løsning, du vil få litt bedre lyd også, men det ser helt forjævlig ut sammen med resten av det orginale interiøret. Ja lyktene passer til din bil også, men du vil ikke få brukt xenonlyktene som orginalt er på din bil. Da må du ettermontere et xenon sett, eventuelt kjøpe facelift lykter med xenon. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg