dexter_cf Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Hvor kan man finne dobble potter til en 90mod HB Civic? Mangler en endestuss bak på en bil jeg har planer om å handle, så tenkte jeg skulle fått hørt hva noe sånt ville kostet.. Noen forslag? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ingen forslag? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_flaathe Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 http://forum.club-honda.org Siter *97 Mod Civic HB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ikke medlem enda.. :( Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ikke medlem enda.. :( Er gratis å bli forummedlem på CH da...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 der dreit jeg på leggen, jaja.. får regge senere idag da! :D Trodde det var for medlemmer av CH jeg egenltlig! MEN, ingen vet altså? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 MEN, ingen vet altså? Nettopp kommet inn en CRX ED9 på Saggrenda bilopphuggeri på Kongsberg med dobbel eksos. Så ikke så nøye på det, men måtte være 5" eller større. Så ihvertfall jævli stort ut (og heller ikke noe pent, men synes ikke noe om dobbeleksos på Honda'er generelt så). Bilen er ikke satt ut så man kan plukke deler av den enda, men blir nok det i løpet av de førstkommende ukene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Nettopp kommet inn en CRX ED9 på Saggrenda bilopphuggeri på Kongsberg med dobbel eksos. Så ikke så nøye på det, men måtte være 5" eller større. Så ihvertfall jævli stort ut (og heller ikke noe pent, men synes ikke noe om dobbeleksos på Honda'er generelt så). Bilen er ikke satt ut så man kan plukke deler av den enda, men blir nok det i løpet av de førstkommende ukene. Konge! Nydelig tips, skal dra opp å se på detta til uka.. Det er forresten ikke så mye det att det skal være så ùber stort eller noe, bare det att bakfangeren ville kose seg mer med en symetrisk løsning da den liksom er utformet for å huse to potter på hver sin side.. Vi får se hva jeg gjør tenker jeg! :D Men takk så forbaska mye for tipset! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg