eirik845 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 kjøpte en ny pioner spiller i bilen..( avensis 98) og etter det har jeg greid å sprenge den ene høytaleren eller noe fordi skurra lissom når jeg spilte ved normal lyd eller høyere men lyden ble mye bedre etter jeg bytta til den pioner spiller... er det sprengt høytalern er eller hva er det? Edit: tror det også er noe feil med kabelen siden når jeg åpner døra så kommer det ikke lyd fra den... nå kommer det ikke lyd fra den etter den døra ble bytta.. sikkert glemt å koble på kabelen på vertkstede... Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phingoc Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 ta å mål ohm i spola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 ossen gjør jeg det? er helt grønn på det meste... hehe men jeg hadde bilen på verkstede får å bytte døra å jeg trur også de har glemt å koble på kabelen eller kabelen er ødelagt bør jeg jeg stikke på verkstede å klage på det ell? Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 ta ett ohm meter,amp meter med ohm eller voltmeter med ohm... det får du kjøpt på biltema, torshov eller clas olson.. eller noe lignende butikk.. så tar du den røde ledningen fra ohm meteret på pluss og den svarte på minus og stiller inn meteret på ohm.. så ser du etter :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 oki hva koster et sånn ohm meter? da må jeg jo skru av det trekke eller hva det heter på døra da... kanskje jeg går på verkstede å sier bare at det ikke er noe lyd i den høytalern etter de bytta døra om de kan fikse at det blir lyd i høytalern og da må de jo teste om det funker og da sier det vel i fra om det er sprengt... Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg