K-Busch Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 kopiert frå http://www.roadblock.biz, derfor på dialekt ny modd frå mej. dinne gongen he ej tatt føre mej en ALPINA BMW B7 (2004 modell). ditte e gjort : -ny front -sideskjørt -speil -"gjelle" -kvit baklykt -fanger bak -cleaning av dørhandtak -stort luftinntak på sida av bilen -deep dish felg bak alt sammen e brush unntatt hønsenettingen i frontfangaren.. orginalen modd modd, high res.: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Bilen er jo fin originalt. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Bilen er jo fin originalt. ja... men modden da? den jeg vil ha kommentarer på, veit at orginalen er rå, derfor var det vanskelig og gjøre noe med den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Begge bilene er råe etter min mening... men du må ikke style biler som allerede er kule! Du må finne biler som har potensiale, jeg sier ikke at denne ikke har potensiale, men at den er kul fra før av, den har ikke blitt noe bedre, men den har forandret seg på sin måte! skjønner du hva jeg mener? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 jaaa FFS!!!!! Alpinaen er rå orginal, men det du sier om potensiale bør du tenke litt mere på? alle bilder av biler kan moddes, altså har alle potensiale.. nå husker jeg hvorfor jeg slutta å poste her... fordi jeg alltid får mer kommentarer på orginal bildet enn modden... ikke style biler som allerede er kule sier du? jaha, kan vell ikke modde en mustang heller da for eksempel? eller en skyline, eller en audi q7 eller for den del en Lada (ja, jeg syns lada er kule)? kan hende jeg har missforstått deg litt men.. ...takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 pen bil. men så litt rart ut med så stor kant på felgen bak, i forhold til forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Bra, ser ingenting som ser uekte ut. har sett bilen prikk for prikk, likte det lille luftinntaket på siden nesten helt foran :smilbmw: Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 pen bil. men så litt rart ut med så stor kant på felgen bak, i forhold til forran. takk. ok, skal lage en liten kant på felgen framme også. takk for tipset ;) Bra, ser ingenting som ser uekte ut.har sett bilen prikk for prikk, likte det lille luftinntaket på siden nesten helt foran takk :D har faktisk prøvd å få det til å se ekte ut alt sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hadde Chip Foose fått boltret seg på denne bilen hadde det nok blitt i samme gata. Pent!. Kanskje trikse litt med frontlyktene?....vet ikke helt hva som mangler, men de orginale likte jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Begge bilene er råe etter min mening... men du må ikke style biler som allerede er kule! Du må finne biler som har potensiale, jeg sier ikke at denne ikke har potensiale, men at den er kul fra før av, den har ikke blitt noe bedre, men den har forandret seg på sin måte! skjønner du hva jeg mener? Veldig OT nå, men modder ikke du mye Audi? K-Busch: Likte fronten din, men sideskjørtene ble litt mye synes jeg. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg