Qee Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 har en kamerat som ønsker seg ein CRX, ca 90 modell... Så jeg lurer på om noen vet om noen som skal selge en? Maksprisen er vell ca 50.000 tar imor de fleste tipsa :) gjerne med bilde og en "bra" beskrivelse :D har selvsagt sjekket de store bruktbilsidene!, men kanskje noen vett noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Har vel raCk en crx til salgs, er ikke sikker på hva han skal ha for den, men det er vel kanskje over 50` Send ham en PM Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by villejan Har vel raCk en crx til salgs, er ikke sikker på hva han skal ha for den, men det er vel kanskje over 50` Send ham en PM Her snakker vi om nermere 150k :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 For en bil som ikke er skrudd sammen, eller er den sammen skrudd nå? Var det ikke slik at han ikke hadde fått noe deler til motoren å greier? MEner det var det han sa han sniken på AST!! JAja, bilen blir nok fin den. Skal den selges? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by villejan For en bil som ikke er skrudd sammen, eller er den sammen skrudd nå? Var det ikke slik at han ikke hadde fått noe deler til motoren å greier? MEner det var det han sa han sniken på AST!! JAja, bilen blir nok fin den. Skal den selges? Bilen selges ikke uferdig. Den er ikke ferdig enda.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hmm. Jada. Jeg selger helt sikkert bilen i deler. La oss si det sånn. :P Jeg har alt jeg trenger liggende i garasjen. Det som mangler nå er å hente bilen, få den på lakkering, hive i motor og så er det muligens snakk om salg. Lenge etterspurte bilder Kommer Candy Gold lakk på den med Rød Soting. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Jeg har da en CRX. Kan selges hvis jeg finner et annet leketøy til samme prisen. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg