Aron88 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 B.T.i skrev: Ser bra ut den bilen:) Finn ut av priser og slikt på senkingen, jeg trenger bakkekontakt her;) Btw, så heter det ikke Hvem Golf, eller Hvem felger, det heter Hvilken Golf, Hvilke felger. Hvem brukes om personer, ikke gjenstander;) hehe..jeg skriver litt feil noen ganger. Kommer fra Ungarn..beklager for skrivefeilene skal finne ut hvilke senkesett jeg skal ha..så sier jeg ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 jeg skal selge mitt fk silverline sett om noen er interresert. rustfritt og brukt veldig lite på en sesong. ca 4 tusen tenkte jeg, Men uansett så ville jeg lagt litt penger i senk, er her det meste av komfort og kjøre kvalitet ligger, så gode dempere og fjærer er viktig Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Skillz2k skrev: jeg skal selge mitt fk silverline sett om noen er interresert. rustfritt og brukt veldig lite på en sesong. ca 4 tusen tenkte jeg, Men uansett så ville jeg lagt litt penger i senk, er her det meste av komfort og kjøre kvalitet ligger, så gode dempere og fjærer er viktig tingen min er at jeg nå får TO senke sett og usikker på hvem jeg skal bruke :) ;) trenger ikke å kjøpe noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Woohoo..skal hente golfen i morra! *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg