David_G Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 vag er sånn tysker møk biler:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Vis jeg kjører bilen min opp dit en dag så får vi ta en råne tur hehe.. ja.eller kom på sommertreffe 8juni :) http://www.sommertreff.no har mye gummi som skal legges igjenn der:) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 vag er sånn tysker møk biler:P Hehe skjønner ;) Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg