Betek Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Nei så morro! dem holder jo til rett oppi gata her jo! Da skal jeg innom og sjekke det settet dem har lagt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillbilly Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg laget noen fronter, sideskjørt og hekkskjørt til min 460. Brukte Golf III frontfanger, universale sideskjørt og hekkskjørt fra BMW E-34. Alt sammen måtte kraftig modifiseres for å ha sjans til å pass til bilen. Det er kapp og lim. Egentlig ganske greit. Kappe sidene på frontfangeren og øke lengden på sidene med 6 cm. og ligge på glassfiberduk, glassfibersparkel, finsparkel og jævlig med pussing og pussing og pussing. Jeg kappet vekk åpningen til blinkerene som var i fangeren og gjorde det samme der også. Kunne du ha lagd styling til min 460 2.0i 1995 mod?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Noen flere plasser man får tak i? (gammel tråd, men lite live her synes jeg. :P) Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Har lyst på styling til min 440 2.0 1993 mod! Fant noe i sverige, men det ble solgt rett før jeg tenkte å kjøpe det ;/ Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar90 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 litt ot, men vil dere med 460 anbefale noen å kjøpe 460? Siter SAAB 900SE ´95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Er jo en grei begynnerbil. Ikke noe særlig dyr bil. Men nå har rusten begynt å bli alvorlig på disse bilene. Er vel få som ikke har rustet mye i hjulbuer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg