audiRR Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Ikke det fineste eksemplaret jeg har sett, men forsatt, fy faen for en bil! Btw, hvem er du? Ser du er fra Sortland.. en av få som kjøre corrado Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 850 er den eneste bilen BMW klarte å få laget riktig, min mening dog. ;) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 en av få som kjøre corrado Det er ikke akkurat FÅ corradoer på sortland da. Ser de jo overalt. Må være en corrado boom på gang :P Hvilken av de er det du har? Den svarte som er nesten klin orginal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det er ikke akkurat FÅ corradoer på sortland da. Ser de jo overalt. Må være en corrado boom på gang :P Hvilken av de er det du har? Den svarte som er nesten klin orginal? går 4 stk, en sølv/grå, en svart på nesse 2 svarte på sland som ser orginal ut, ene e min, du har sikkert hørt mæ, den som "plystre" men står nu for tia... Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Kompis av meg lånte den en gang, mener jeg. Kim rune heter han. Bilen plystrer ganske så høyt ja. Er det noe tull med kompressoren, eller høres canada kompressoren sånn ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ja kim rune sku kjøpe , men ble ikke noe av, d e retur på kompressoren, lufta går ut ijenna luftfiltre å blir en slik lyd, ganske tøff lyd! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jepp. Jeg trodde det var noe galt med bilen når jeg først hørte den :P Men ganske tøff den plystrelyden ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg