HotNut Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Har hatt en del problemer med bilen i det siste og fant i dag en "nippel" uten slange, noken som veit ka som skal kobles her? Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Motorkode KR eller PL? For meg ser det ut som den delen som sitter mellom kaldstartdysa og innsuget er feil, kan hvertfall ikke huske at jeg hadde det i farta på min 86mod 16v. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Motorkode KR eller PL? For meg ser det ut som den delen som sitter mellom kaldstartdysa og innsuget er feil, kan hvertfall ikke huske at jeg hadde det i farta på min. KR Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Nå husker ikke jeg om jeg har sånn på min KR. Kan sjekke om ei stund. Det er isåfall bare en vakum slange som går innpå. Prøvd å tette igjen? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Nå husker ikke jeg om jeg har sånn på min KR. Kan sjekke om ei stund. Det er isåfall bare en vakum slange som går innpå. Prøvd å tette igjen? Nei har ikkje prøvd det, men skal ut å klå litt i motor rommet nå... Setter pris på om noken kan kikke under panseret og se hvordan det er hos dere. Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kanskje jeg stikker ut og knipser et bilde nå snart, hvis jeg gidder. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 det er ikke noe sånt på min KR. Trur nok du bare kan tette det hullet. Vil dra falskluft der,går inn til innsug det hølet. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 jeg hadde ikke sånn på min KR motor.. dog så fjerna jeg hele kaldstarten, men var ingen "ekstra" vakuum nippel der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg