VIP22 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Har en forholdsvis liten flekk med overflaterust på min Subaru Legacy(1990). Hva skal jeg gjøre med dette? Går det bra å pusse ned med sandpapir, eller må jeg bruke noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hvis det bare er tynn overflate rust så går det kanskje med sandpapir. Punktsandblåser hadde vel vært det beste. Vinkel med pusseskive funker og. Få det helt plåt rent hvertfall og ta på no bra middel. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VIP22 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Noe middel dere som kan dette har å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg