m3power Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hei, lurte på om noen ivrige photoshoppere kunne ha hvert så greie med meg å modda bmw'n min.. Jeg skal lakke den, så har jeg lyst på 2delt lakk men vet ikke helt åssen farge som passer inn, nederste den av bilen skal være orginal fagren, sølv, pga motorrommet bagasjerommet osv.. Så om noen kunne ha testet med diverse farger for meg? Det hadde jeg satt veldig pris på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ingen som gidder? Bilen skal snart til lakkering Tenkte jeg skulle ha halve bilen sølv nede å andre halvdel mørkgul, rød eller mørkblå men vet ikke helt hva som passer best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hehe men det har jeg ikke, kan jo ta men nå er alt skrudd å fra hverandre å bilen er pussa helt ned.. Men har det noe å si om det er snø i bakrunnen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 http://s170.photobucket.com/albums/u251/traskas/?action=view¤t=1179272060.pbw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hmm, kommer bare opp ugyldig link her:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Det gikk nå:) Takk for at du gadd å lage den til meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg