P.S.P Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hva er det som er forskjellen på S2/RS2 lyktene(linse) og Typ89(B3) sånn helt eksakt ? Har funnet noen linse lykter i tyskland som jeg tenkte å kjøpe men må vite hva som er forskjell på de kontra de jeg har.. Hvis det er festene så lager jeg bare nye i glassfiber omså.. Ser det er mange som bygger om til B4 front for å sette disse på.. Ser at de er litt større bak lykten da pga linsen og det men det går vel ann å ordne plass til :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Lyktene du har er bredere enn B4 lyktene, derfor vil du får en ganske så lei glipe mellom glipe og grill nå om du ikke bytter til B4 panser i samme slengen... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Takk for svaret :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg