Gå til innhold

min volvo 940 turbo

Ranger emnet


volvoboy-940

Anbefalte innlegg

lett drar Ole fra deg:P...sorry Dag Einar:D..mn må vell insjå realiteten:P

 

 

hehe..mn snart komme jo 245TIC en i bygdå og:D(A)....

 

hehe d kan gott vara d ;) ser egentli kje vekk i fra d da:P mn nå har nå eg lit mar moment en ole har o da faktisk:P naj an tar meg heilt sikkert. mn ole spinne vel lettare en meg? så eg trur atte di bevega seg nokså likt da! kansje me et lite forsprang t ole? d får testast når lappen kjeme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe d kan gott vara d ;) ser egentli kje vekk i fra d da:P mn nå har nå eg lit mar moment en ole har o da faktisk:P naj an tar meg heilt sikkert. mn ole spinne vel lettare en meg? så eg trur atte di bevega seg nokså likt da! kansje me et lite forsprang t ole? d får testast når lappen kjeme;)

 

 

hehehe....jess..testa når lappen komme i postkassen:D...

 

mn sånn så maskinane e nå tippe eg Ole tar fuste...

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøre kje volvo maskin me turbo før du har måtta tatt han ut for 3 gong pga at ett elle aent e sprengt:D love deg, d har faen meg eg gjort:D men nå e d lagd for å holla, ska klara 300hk me den innmaten, trenge bare nye dyser;)

Så viss du trenge tips om koss du ska klara å sprenga han så e d bare å ringa:D fikse d fort eg:D

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe så fint da:P hehe legga ut lit info om den 740'n din då vl? trenge ikkje tips t kossen eg ska øydlegga::P d får me t sjøl;) mn legga ut lit bilder å sånn o då vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda får heller kikka der då:P du sko ha lagt lit arbei i kossen an ser ut o:P ikkje for å vara frekke asså mn an ser kje akkuratt strøken ut:P mn klart maskin å sånt e jo viktigast da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadå, han ser kje strøken ut, men få maskin understell og drivverk t fyste så ska eg begynna å piffa han opp litt;) men d komme nok i sommar elle neste vinter....

 

jo d blir nok bra;) mn ka e d du har tenkt å jera me utsiå da? store planar elle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på andre lipper enn add-on,blir så tradisjonelt, åsså leita opp JP felgane, den sorten på 8.5" bredde, ska ha dei breie sorten vettu:D åsså tak vinga, 940 vingå trur eg, åsså senka han meir, blir nok kje meir enn d, men har du sitt den 740en me "hastalavista baby" i bak rutå, mørke lilla lakk på, den front spoileren der hadde eg tenkt meg:D den e smooth:D

 

Ole som har skreve foresten:P va sølve som va pålogga då,va lettast sånt:D

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på andre lipper enn add-on,blir så tradisjonelt, åsså leita opp JP felgane, den sorten på 8.5" bredde, ska ha dei breie sorten vettu:D åsså tak vinga, 940 vingå trur eg, åsså senka han meir, blir nok kje meir enn d, men har du sitt den 740en me "hastalavista baby" i bak rutå, mørke lilla lakk på, den front spoileren der hadde eg tenkt meg:D den e smooth:D

 

Ole som har skreve foresten:P va sølve som va pålogga då,va lettast sånt:D

 

 

hehe javell ja:P naj eg kan kje sei eg huska fronten på den hastalavisata 740'n:P mn har sit an bakfra:P kan kje dokke fyre nåken bilder av an t mg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår