Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 er det noene som har sånn ca plassering av motstandene på 940 nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 De sitter nok på venstre skjermen, i nærheten av servo-beholderen. Fant ut til slutt at grunnen til at jeg ikke hadde formotstander på ledningsnettet mitt var at de må ha blitt borte en gang. (Motoren jeg kjøpte hadde stått i ganske mange år). Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 for jeg tok med 940 ledningsnettet når jeg tok ut motoren i sverige, men syntes ikke jeg kan huske at jeg har sett formotstandene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Et bilde sier mer en 1000 ord... [/img] Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 for jeg tok med 940 ledningsnettet når jeg tok ut motoren i sverige, men syntes ikke jeg kan huske at jeg har sett formotstandene Det er jo en mulighet for at noen tok de med seg i lomma fra huggeren før du fikk skrudd ut motoren. Nye formotstander fra volvo koster 1200kr. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg