polmar Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Har en golf 1,8 90 modell som jeg fikk mangel på høyre støtdemper eventuelt fjærbeinlageret. De var ikke sikre. Har nå skrudd av fjærbeinet og tatt ut den utskiftbare støtdemperen. Jeg kjente det var litt slark i støtdemperstanga når den satt i fjærbeinet, men når jeg tok den ut så virket støtdemperen bra, ikke slark ved fullt utdrag. Men jeg så at det var litt mellomrom mellom støtdemperen og veggen på fjærbeinet slik at det derfor kanskje kan bli slark. Er det noen her med erfaring fra om det skal være helt tett og kompakt mellom fjærbeinet og støtdemperen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Har en golf 1,8 90 modell som jeg fikk mangel på høyre støtdemper eventuelt fjærbeinlageret. De var ikke sikre. Har nå skrudd av fjærbeinet og tatt ut den utskiftbare støtdemperen. Jeg kjente det var litt slark i støtdemperstanga når den satt i fjærbeinet, men når jeg tok den ut så virket støtdemperen bra, ikke slark ved fullt utdrag. Men jeg så at det var litt mellomrom mellom støtdemperen og veggen på fjærbeinet slik at det derfor kanskje kan bli slark. Er det noen her med erfaring fra om det skal være helt tett og kompakt mellom fjærbeinet og støtdemperen ? med nytt fjerbeinslager skal det ikke være noe slark opp og ned om du skjønner.. har 2 stk nye fjerbeinslager til golf 2 liggende.. befinner seg i elverum isåfall om du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg