Spawn32 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 mazda RX7 1993 mod, sort, stjålet i Re kommune i vestfold natt til Lørdag 07.04.07 Har du opplysninger som fører til at bilen blir funnet er det en dusør på kr 5000.- Ta kontakt på 47823309 eller politiet på 02800 link til stor tråd om dette på : http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=8153&postdays=0&postorder=asc&start=0 MVH Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 legger inn en tråd på gatebil jeg er det greit:rolleyes: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 kjempe fint, gatebil er sperra i FW på jobben, merkelig :/ takker Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 her er link til gatebil tråden http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=6285&sid=ea0073acef15886a21e8cd5ada54ee5d Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Har du sjekket om det er video overvåkning på shell ved svinevold ? Det er ikke sikkert det er noe der, men sikkert verdt å ta en titt hvis du får lov. Lykketil med å få tilbake bilen din ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 skal sjekke, skal også se om det går og få sjekka noen trafik kamera... Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Sjekket med bomringen eller andre steder den kan være observert? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Jeg vil tro at de bare har slengt felgene på bilen og satt i to bolter for så å trille den opp på en bilhenger. Hvis den bråker fælt så vil folk legge merke til det. Mest sansynlig er den kjørt bort på henger/ inni henger eller baki en liten lastebil. Det er minst risikabelt å bli oppdaget når du kan skjule bilen under transport, å køre med den er jo som å be om oppmerksomhet. Så jeg er stygt redd for at den eller de som har gjort dette har enten vert i garasjen din tidligere eller fått info fra noen som har vert der. De måtte jo vite hvor dekk, bolter og jekk var for å få bilen trillbar. Var det store skader etter innbruddet eller virker det som om de hviste hvordan de skulle komme inn ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hørte deg på radio'n i dag , kan nokk hende at det var noen som hørte på som kan komme med noe tipps. Jeg er blitt lastebilsjafør ,så jeg skal si i fra hvis jeg ser noe som ligner langs vegen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Takker så mye volvo244 :) MVH Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Politiet har fått in noen tips den 19.04, et tips var at den var sett på veien ved bamle (Telemark) med flere pesoner i bilen, et annet var at den var sett med prøveskilter på tolvsrød i tønsberg,,, Så hvis noen på di plassene kan holde et extra godt øye oppe så hadde det vært fint Morten :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 ikke noe nytt i denne saken ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 er dessvere ikke noe nytt enda , dusøren er nå på 10.000 kr :( Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Øyne og ører oppe! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Kjiipern.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg