stefan.v Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 forslag til 6x9 høytalere og forsterker til 6x9? trenger noe bra! Send tilbake melding på PM! :) Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hvorfor 6x9?? skal du ha de foran i bilen? Eller sitter du stort sett bak i bilen? Skal du absolutt ha 6x9, så er JBL decade et godt valg hvis du ikke skal ha sub i tilegg... Forsterker til det: Dynabel BF1702 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Eller DLS R1070 (7x10 tommer!) på en old school kraftplugg, f.eks. Soundstream Reference 604 Selv om det egentlig kan betegnes som grovt misbrukt å kaste bort en så god forsterker på "baklyd". Var jeg deg ville jeg heller montert en sub i hattehylla og kjøpt meg et godt frontsett i tillegg. Om du har råd da, det er det ikke alle som har, og enten jeg liker det eller ikke er et sett 6x9-tommere en veldig rask vei til MYE lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Du har PM om Polk og Pioneer PRS:) Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg