andrej1 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Her kan alle legge ut bilder av Volkswagen Passat. Det skal være Passat 35i, men det er samme om det er B3 eller B4. Legg ut så mange bilder som mulig. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaens Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 syns denne passaten er pen og gjennomført. ikke noe ekstra, clean og pen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 :) Har lyst å få hellakert fangere og lister, men jeg må ha en rustfri bakluke først... Noe som er et slit uten like å finne. Har vinge til luka og en VW trible liggende til luka. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Flere bilder her folkens? :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Flere bilder her folkens? :hellothere: litt av hvert her men fortsatt en del pent. http://www.bilforumet.no/passat/31949-passat-bilder.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kan man ettermontere grill/lykter+nytt panser fra golf2/jetta på passat 35i? Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 litt av hvert her men fortsatt en del pent.http://www.bilforumet.no/passat/31949-passat-bilder.html Gjett om jeg har sett a!!!!! :peace: Myyyye bra der!!!! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Har bilde a en ombygd VR6, som jeg legger ut når jeg kommer hjem igjen i kveld :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ikke helt ferdig med den men =P Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hiver inn litt fler bilder jeg Mr Scott... ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 rett å slett perfekt:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 :thumb Flotte felger da!!!! :) Lekkert med kant..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Oppdaterer litt med ymse jeg har funnet på nettet som inspirasjon for mitt evt/trolig kommende 35i pre-facelift kjøp... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 De er kule med lette mods :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg