andreas2400 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 noen som veit om R sport dempere/fjærer fra 240 passer på 940? Sikker dumt spm men bedre å spørre enn å forbli dum,he he:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Foran kan de brukes, men de er noe kortere enn 940-demperne. Så en spacer bør lages, evt. korte ned på fjærbeinet, og gjenge opp igjen er alternativ 2. Bak husker jeg ikke.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 jeg bruker bilstein dempere til 240 bak på min.. Går fint. Må shimses litt både oppe å nede.. Vanskligst å få til oppe... superlim er fint da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 jeg bruker bilstein dempere til 240 bak på min..Går fint. Må shimses litt både oppe å nede.. Vanskligst å få til oppe... superlim er fint da :) superlim på demperne bak? ursäkta men jeg kobler ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 hehe.. lime på skivene på demperen som skal oppi bak... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg