freddy-- Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hei, jeg har akkurat kommet hjem fra påskefjellet. Når jeg nærmet meg oppkjørselen så begynnte bilen å knake noe veldig på venstre framdekk. Den krenket seg nesten. Fikk jekket opp bilen og tatt av dekket. På baksiden fant jeg noe som jeg antar har ett eller annet med hjullageret å gjøre. En liten jernkule..... Noe som har en anelse om hva det er, samt hva det vil koste å fikse? Trenger å få ordnet bilen raskt....... Holder til i Oslo-området. mvh fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Det er ikke drivleddet ditt som har tatt kvelden da? Sjekk om mansjetten på yttre drivledd er defekt, viss den er det kan drivleddet ha blitt så slitt at når du la om full sving så kom kulene ut, vert borti dette før på jobben... Tviler på kulene kommer ut av hjullageret... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Hvis det krenger så er det ikke hjullageret, men drivleddet er nok mer aktuelt i ditt tilfelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Høres ut som drivleddet ja... virker som det er nokk et passat-syndrom at drivleddet på venstre side ryker. Har bytta mitt... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg