KBF Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Kjøpte en 97. Bmw 520 for tre uker siden. Bilen er en drøm å kjøre og er meget godt vedlike holdt. Følgende specs: - Gått 190000 km + litt - 2001 Xenon front lykter med angeleys - M5 Grill - 18" M5 felger med helt nye 235\40-18 dekk - Sort tre interiør - Pioneer cdskifter - Regnsensor - Servotronic - Senket 30/30 Mulige planer for bilen: - Luftfilter (trenger tips om hva som er bra) - Øyeskygge - M5 front og hekk fanger (Ennå uvist) - Bytte ut radio\kasset spilleren med BMW Business CD - Kanskje chiptrimme den Som nevnt ovenfor, hvor får jeg tak i luftfilter kit(KN osv) Har sett på Schmeidmann at de har noe der. Men er det noen alternative forhandlere? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Pen bil det der! :) Manuell er AT på denne? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Pen bil det der! :) Manuell er AT på denne? :) Maunell seff. Jeg kan ikkje fordra AT Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kjempe pen bil! Disse bilene er jo like gode å kjøre som å ligge i senga :P (om noen skjønte hva jeg mente med det men...:P) Men før du begynner å kødde med luftfilter så må du ha baklamper med grå blink!!!:) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg