volvo v40 t4 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Bildene jeg tok fra Strømstad. (Er ikke den beste kvalitenen pga jeg tok med mobilen) Hytten vi lå i, dette er malt på veggen i stuen/kjøkkenet. :) Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Jævelig bra var det der! Vi og droppa halden for vi bor ikke mindre en 60 mil unna 1 vei:P Men neste år skal det bli andre bullar! Da skal det ta av der! Så kom dit neste år folkens, ta med dere masse råe biler og folk og kom! Og til dere som liker nyere BMW og den slags så er dette på en måte litt feil sted, dra til sharlottenberg der hører dere hjemme! Dette var ikke frekt ment, bare et tips;) Har noen kamerater som var der! så du mener at jeg er på feil sted med min bmw da eller? så sharlottenberg er bmw og den slags byen? :afro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 beemern, hør på 17 åringene nå ;) Dessuten heter det Charlottenberg. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zim$lim Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Noen bilder ifra kjøringen ifra shell. Can`t Dodge it? Ram it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 beemern, hør på 17 åringene nå ;) Dessuten heter det Charlottenberg. hehe, så det nå;) skrev bare det samme som han jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 så du mener at jeg er på feil sted med min bmw da eller? så sharlottenberg er bmw og den slags byen? :afro Var egentlig litt dumt jeg skrev det for jeg burde skjønt det ville bli missforstått! Men det jeg mener er at det er flere den "typen" biler i charlotte`n å i stockholm, ikke at de og de bila hører til der og der! (og sorry for leifs) Men er uansett volvo å amcars som er tøffest der! :race Å va har det med saken og gjøre hvor gammel jeg er? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Alt for mye volvoer og am cars da :/ hehe.. Bare det ikke kommer så mange på gatebil og lingnende treff så er jeg fornøyd :) Skjønner jo egentlig at dem ikke vil dra med seg noen ordentlig fine biler til strømsdag på grise fylla med jævla mange gærninger :P btw Den røde Audi'n der har jeg sett i kragerø maange ganger :) Tøff den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hehe var dere som kjørte bak oss altså :cheers: jeg kjørte den rødbrune 242. Jævelig synd at vi ikke fikk alt ferdig så hadde det vært mulig og satsa litt mer med den. Hadde tenningsbank og oljelekkasje. Vel vel får skru mer så det kanskje blir orden på den bilen en dag ja se der ja...da er det bare og skru i vei..tpc-treff på skauen 13 mai.... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Var egentlig litt dumt jeg skrev det for jeg burde skjønt det ville bli missforstått! Men det jeg mener er at det er flere den "typen" biler i charlotte`n å i stockholm, ikke at de og de bila hører til der og der!(og sorry for leifs) Men er uansett volvo å amcars som er tøffest der! :race Å va har det med saken og gjøre hvor gammel jeg er? :P det har alt og si...du kan holde deg til mopedforum til du er gammal nok til og kjøre og prate bil... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Hadde visst noen flere bilder. Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 det har alt og si...du kan holde deg til mopedforum til du er gammal nok til og kjøre og prate bil... Javel, og hvordan skal du vite hvor gammel jeg er? Og om jeg er 17år så kan jeg da både øvelseskjøre og kjøre bilcross og prate bil er det ingen alders grense på;) Men on topic igjen da....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Du har jo skrivd i profilen hvor gammal du er da =) Ja, selvføleglig kan du lyve på alderen der, men ser ikke helt pointet med å lyve seg ned i alder til under myndighets alderen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kanskje man sku kjøpt seg en volvo 240 stv med en litt plast, driiiiiiiiiiiiiiiitfet gold paintjob, noen bling SPL subs og muligens et ørlite et momo klistremerke på for å delta på dette fantastiske opplegget neste år :) nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kanskje man sku kjøpt seg en volvo 240 stv med en litt plast, driiiiiiiiiiiiiiiitfet gold paintjob, noen bling SPL subs og muligens et ørlite et momo klistremerke på for å delta på dette fantastiske opplegget neste år :) nei.. Det høyres ut som ein jevlig dårlig plan. Plast ræcere henter man utenfor skandinavia. :rules: Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hvor er alle volvoene ???? BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg