Dyspros Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Heisann. Nå har jeg fått fikset skrikingen i reima som var koblet til viftereima (har faktisk ikke peiling på hva den gjør for noe, men den skrek når jeg svingte til hver sin side så langt det gikk). Nå har bremsen bak begynt å pipe når jeg slipper opp bremsen. Noen ideer på hva dette kan være og hvordan dette kan løses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hva gjorde du med den skrikinga når du svingte til sidene? Har samme problemet jeg tror jeg :O Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Heisann. Nå har jeg fått fikset skrikingen i reima som var koblet til viftereima (har faktisk ikke peiling på hva den gjør for noe, men den skrek når jeg svingte til hver sin side så langt det gikk). Nå har bremsen bak begynt å pipe når jeg slipper opp bremsen. Noen ideer på hva dette kan være og hvordan dette kan løses? Det med pipingen er et eller annet inne i trommelen som ruster. Er visst en gjenganger på flere VW biler. Dette problemet har blitt svart på før i forumet, svaret finner du her: http://bilforumet.net/showthread.php?t=142398&page=2 Da går jeg selvfølgelig ut fra at du har trommelbremser bak :blunk: Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg