greger1987 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg har problemer med dørene på herligheten, når jeg låser dem (fra innsiden, går ikke fra utsiden)så får jeg ikke låst dem opp igjen utenifra, er ikke noe kontakt med nøkkelhulet og "ståltråden inni der, og den andre døra går ikke opp i det hele tatt, noen andre som har slitt med det? vet ikke hva jeg skal gjøre med det, blir vell og kjøpe nytt sånn, hakke peil, men noen som har vært borti det? Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 ta av dørtrekket å se hva som er feil, kanskje staget har falt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 det har jeg gjort. men så ingen feil, virker som det bare det er slappt:S skjønner det ikke, hvor får jeg kjøpt nytt sånt.. får jeg med det om jeg eventuelt kjøper nye dører på veng eller noe sånt.. Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg