kevve Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hei, den her laga jeg for ei stønd sia, fant den igjen nå. Laga den fordi en kompis av meg er så grusomt glad i 240n sin, og da måtte jeg jo more meg litt med det;) Vel, her er den "fine" 240n. Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Det var jo bra "modd" men at 240'n skal hoggas det var dårlig det :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kjeda deg ? : p hehe artig modd da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg