Audien Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 fikk litt problemer med biln idag, hadde problem med og starte den, når den endelig startet gikk den opp og ned på turtallet hele tiden på bakkegass, når jeg gir på litt er den nesten normal, starter av og til med en gang, men av og til må jeg stå og file den en laaaaaang stund? Kan det være pluggene som må byttes? har ikke byttet de siden jeg kjøpte bilen for litt under ett årsiden? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 fikk litt problemer med biln idag, hadde problem med og starte den, når den endelig startet gikk den opp og ned på turtallet hele tiden på bakkegass, når jeg gir på litt er den nesten normal, starter av og til med en gang, men av og til må jeg stå og file den en laaaaaang stund? Kan det være pluggene som må byttes? har ikke byttet de siden jeg kjøpte bilen for litt under ett årsiden? var hos en kamerat ikveld, gikk ut for og starte biln, med det ville ikke biln, filte og filte, men ingen ting skjedde Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 kan det være coilene dine som tuller tro? er det gnist på pluggene? skjekk kontakter bak på venste side av motor samme med den under innsug dårlig kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 kan det være coilene dine som tuller tro? er det gnist på pluggene? skjekk kontakter bak på venste side av motor samme med den under innsug dårlig kontakt? skal prøve på det, er veldig frustrerende og ha feil med bilen, særlig hvis det er noe kostbart, skal kjøpe plugger i morgen. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja det er kjett har akkurat satt inn ny motor i min da jeg fikk rådebank:sick skifte plugger er en god ide hvis det er lenge siden sist du må også skjekke om den får bensin, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja det er kjett har akkurat satt inn ny motor i min da jeg fikk rådebank:sick skifte plugger er en god ide hvis det er lenge siden sist du må også skjekke om den får bensin, oki, hvilken motor har du nå i biln? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har 2,6 motoren jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har 2,6 motoren jeg og ok, håper jeg får iorden biln snart.. fungerer din bil bra? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja den fungerer fint den er fornøyd, var litt skeptisk i starten da jeg var litt redd for bensinforbruket men er posetivt overasket har lovet og legge inn bilder av den i en annen tråd her men har ikke fått somlet meg til det men har finni frem kamera så skal legge inn i morgen;) har en del deler til 2,6 liggende om du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja den fungerer fint den er fornøyd, var litt skeptisk i starten da jeg var litt redd for bensinforbruket men er posetivt overasket har lovet og legge inn bilder av den i en annen tråd her men har ikke fått somlet meg til det men har finni frem kamera så skal legge inn i morgen;) har en del deler til 2,6 liggende om du trenger ok, har også noen deler, blannt annet en motor og girkasse Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Kjekt og ha, he he. lykke til med og finne feilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Kjekt og ha, he he. lykke til med og finne feilen;) takk takk, skal gi tilbakemelding om hva som var problemet Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 byttet plugger idag på bilen, men ingen ting forskjell Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 er ikke fordeleren din som e probleme då ? eg leide itte ny motor ledningsnett å heile shiden vil ha litt sprekere bil :( 2,2 turbo hadde våre fint. v6 er også rått parti e det ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 V6 er brukbart det, går fort nokk egentlig, kan bli overrasket over hvor godt det går, men det er nå min mening Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg