opelsladd&blårøyk Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hei.. mulig d bare er meg, men sliter litt med å finne ut beste måten å montere øyelokka mine på...Kan de være at dissa øyelokka ikke er beregnet for linselykter?? Kun orginale lykter!!??.. Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hæ? vanskligt? Du fikk med lim når du kjøpte de..fikk du ikke med noe, tar du noe sika what ever. klin på mye og nøye på baksiden og kast de på, la det tørke noen timer så er du ready to råån..:) ikke vaskligere en det Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelsladd&blårøyk Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 følgte ikke med noe form for feste utstyr så vurderer å bruke "sika flex" (er tømmrer hehe)..Men må ha blank da...er no drit med svart "sika" liggende igjen på lykta hvis jg selger bilen da.. Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Lett og få vekk det fra lykta..jeg har demontert øyelokka en haug av ganger, bare klem det på, du får det vekk med litt tålmodighet,,,slutt og klag syt over masse dritt hehe,,bare sett det på...;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg