bolin Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har en gammel cd-spiller som jeg tenkte å sette inn i en gammel bil :p MEN så mangler jeg den metall-braketten som er rundt.. Noen som vet hvor det går an å få tak i en sånn? Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har sett til noen spillere på forskjellige bilxtra butikker. Til hvilken spiller trenger du? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 trodde biltema hadde slike i sitt sortement, ellers der de selger bilstereo.. Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolin Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Takk, jeg fant på bilextra :) Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Du er jo fra Holmestrand jo... Det var faktisk der jeg har sett det. :P Bra du fant det. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg