!GateBarn!-mrP_ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Vurderer å ta litt rust på Carinan min, 91mod. Noe rust foran og bak på hjul buen. Men har lest om forskjellige produkter hos Thorsov bilrekvisita, Det er et produkt der som det sies at man fjerner løs rust og bobler/lakk, og smører på med den "RUST STOPP" boksen. Noe nytt, man trenger vist ikke grunning elr no, bare lakere over etter noen antall timer. Men er det ikke bedre med å fjerne løs rust, o.l så legge over grunning å sprakle til, få jevn overflate, så tilføye lakk? Noen forslag? produkter o.l Vet at rusten forsvinner ikke, men skal bare få det til å se bedre ut og stoppe rusten. :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Puss og prøv å få vekk all rust, grunn, lakk og klarlakk på toppen. Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 okey! Så glemme rust stopp da? trenger ikke noe annet enn det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Vær nøye med å få det helt rent etter pussing, så det ikke blir igjen no dritt under nye lakken. da kommer det fort tilbake :( har du bilder av bilen din? broren min har kjøpt en Carina 2 92mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ja har bilder av bilen, men skjønner ikke åssen jeg skal få de opp her, trykker på det bildet ikonet, men kommer bare tast adresse:puke: vet du åssen man gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg