ReVoX Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Heisann. Jeg er ute etter et nytt originalt ratt til bilen min. Må ha airbag og radio/cd kontroll. Men er det noen ratt som ser litt "bedre" ut enn de vanlige svarte. Og hvor kan man få sett de. Regner med at jeg må kjøpe hos opel men skulle gjerne få sett de først og eventuellt hva de koster. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Disse er ikke billige kan du si i og med at det er Airbag i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Disse er ikke billige kan du si i og med at det er Airbag i de. Nei kan tenke meg det. Har et originalt skinnratt men skinnet begynner å bli så slitt at det er stygt. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Du kan kjøpe et uorginalt momo ratt foreksempel med airbag, ikke en billig løsning det heller, men en ganske grei løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jau. Tanken har streifet men har mest lyst å kjøre originalt. Noe i duren av denne f.eks Men ikke nødvendigvis i stål. Og må seff ha knappene. Edit.. Var ikke verre enn å følge linken til bildet :uhhmmwhat?: http://www.irmscher.de/shop/car.php?detail=interieur&root=25&car_id=12 Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Det går kanskje å bruke ratt fra andre modeller/årganger også? Dette rattet fra Vectra C GTS var jo snadder. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Går sikkert ann å finne ett eller annet på høgger'n :) Dem har litt av hvert der. Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg