MazdaPowah Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 På de områdene som klossene ikke når så er det en del rust. Finnes det noe varmbestandig gjennomsiktig lakk som hindrer rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Det er jeg ikke sikker på. men hvis skiva er rusten, da er det nok bare å bytte skive, den nye skiva ruster ikke i første omgang, tar nok noen år regner jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Forsåvidt bare overflaterust. Ble byttet i fjor sommer og det begynte å ruste da, siden bilen sto stille en stund pga en plutselig forsvinning av lappen samma sommern :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har nettopp byttet skiver/trommel på en omega. Jeg brukte motorlakk og varmebestandig lakk 600 grader. Det er jo bart metall, så alt er bedre enn ingenting. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg