rf-pondus Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Heisann folkens! Jeg har en Citröen Berlingo 99 modell som jeg holder på å sette inn en forsterker i, men problemet mitt er hvordan jeg skal få strømkabelen gjennom torpedovegen. Er det noen som er kjent med denne biltypen som vet om et eksisterende hull jeg kan bruke eller har et godt forslag på hvor jeg eventuelt lager et nytt hull? Jeg bor på nesbru i Asker så hvis det eventuelt er noen som kan hjelpe meg å få fikset dette så hadde det vært strålende. mvh Rf-Pondus og god påske til dere alle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodehf Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Eg har nett lagt kabel i min bil, da fant eg berre ein ubrukt nippel og stappa den gjennom. Lurt å presse litt silicon inn. Vist du skal båre nytt hull så er det smart å sette i ein nippel, vist ikkje kan du risikere at kabelen gnir til karoseriet og kortsluttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rf-pondus Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hvor fant du denne nippelen? Jeg kan ikke se å ha funnet noe nippel som er lett å finne igjen på andre siden av veggen! Måtte du demontere mye for å få til dette? har du samme bil???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Det må være en gjennomgang der som er til instrument styring evnt gasswire osv.. Se oppfor pedalhuset ditt og se om det er noen gjennom gang der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg