PEderZ Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hei, jeg har tenkt og kjøpe meg plasmaskiver til min audi. og driver og leter litt på internett, fant fort ut at det finnes 2 forskjellige typer instrumentskiver til audi, vdo og un4.. på de bildene jeg finner på internett er det kun vdo serien som har s2 logoen i turtallskiven. den tror jeg vil ta seg bedre ut på min bil, ettersom jeg allerede har et s2 ratt. er det noen her som har un4 skiver med s2 logoen i? eller vet om dette i heletatt går ann og skaffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEderZ Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jepp, har vært der. men om du ser på de siden har de kun til vdo! rart, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Fant Audi 80 B3 & B4 Plasmaskiver - UN4 260 km/t Disse er da økt til 280km/t og 8000omdr. Pris : 799DKK / 830NOK http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=22_290&products_id=691 Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 sånne må man jo ha da :D sitter å ser på en S2 som står i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg