slayer Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei. Skal kjøpe meg høytrykkspyler med varmt vann nå, den skal hovedsaklig brukes til å vaske bilen med. Men jeg lurer på 2 ting: 1. Bar, hvor mye må jeg ha? 2. Vannmengde, ser de er spesifisert med f.eks 500l/ time, hva burde jeg ha her? Fint om noen med litt peiling kunne hjelpt meg her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hmm.. Du ksla ha varmtvann sier du.. Da må man vel kjøpe en steamer, og de er ofte store og dyre :S Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ja veit, men det er jobben som skal kjøpe, jeg skal bare prøve å finne en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg