hildegard Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hei sann! Her er en ny modd fra meg... gjort på noen timer, ikke min beste modd men er stort sett fornøyd...;P Orginalen: Modden: Update! her har jeg fjerna alle stickers'ene og har bytta farge + panser holder også, det ble ikke så bra men verdt et forsøk...! er d noe som er kult med bilen? vet at sotinga er helt fucka, men det var mitt første forsøk på 2 dørs- bil... Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Burde øve litt på klippinga her og dær, og alle stikkers'ene du hadde på var ikke helt bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 no comments??:wonder: det må da være noe "feil" der...:omfg Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ser kul ut den :) Men sotinga, takluka og venstre bakhjul er det noe rart med ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hva er den greia som er "inni bilen" helt nederst til venstre på frontruta? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hva er den greia som er "inni bilen" helt nederst til venstre på frontruta? hmm... lurer jeg også på:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 dobble hjul høyre forran å venstre bak. bmw motor i audin ja:P hehe men blei grei den. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 du har mye øving igjenn på skygger å nøyaktighet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg