Rotrex Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jetta selges http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=320996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ingen som vil kjøpe? prisen kan diskuteres.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 har flere billig biler inne ring.93286868 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 mye bil for penga.......nå er det flere som har lyst på den så vær raske folkens...................;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by DADA mye bil for penga.......nå er det flere som har lyst på den så vær raske folkens...................;) :cool: :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 JEG FÅR DYTTE TRÅDEN LITT OPP.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by DADA JEG FÅR DYTTE TRÅDEN LITT OPP.:cool: er det bare meg.. eller er det ingen som er interessert i bilen din? hva er det foresten med tanklokket ditt? hehe lakka opp at? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RustyCX Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Muligens litt høy pris.... Siter - 1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt) 1996 VW Passat Court 2.0 1991 Saab 9000 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by RustyCX Muligens litt høy pris.... som jeg har nevt i annonsen kan selges billigere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by passat kara er det bare meg.. eller er det ingen som er interessert i bilen din? hva er det foresten med tanklokket ditt? hehe lakka opp at? fikk feil farge.bilen har ikke org farve.den har blitt lakka om inn og utvendig.for noen år tilbake.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Man Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 siste mulighet,nesten solgt går alt greit så er bilen levert imorgen:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg