Doffen_87 Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Da var det vel på tide at jeg fikk surret meg til å lage en tråd om bilen min og mine planer fremover. Kjøpte bilen i november om jeg ikke husker feil. Fikk bilen med 17" sommerfelger og 15" vinterfelger. Bilde av bilen sånn den så ut da jeg overtok den: Fikk meg vinderdekk til 17" felgene: Så hadde jeg en liten skade på venstresiden av bilen som førte med seg en hel den andre ting som jeg egentlig ikke hadde planer eller råd til å gjøre enda, men sånn ble det. Så nå har jeg fått lakkert helt ned rundt hele og satt på facelift front(har ikke fått råd til tåkelysene enda, men de kommer:P) I tilegg til dette har jeg satt inn Green filter, tt-avstengningsventil/resirkventil(skulle visst være bedre), S-Line girkule og en liten antenne. Kommer mere oppdateringer fremover, får bl.annet 19" sommerfelger neste uke + at jeg prøver å finne ut av hvor mye jeg skal senke den og hvordan senkesett jeg skal ha. Noen som har noen tips så er det bare å si ifra. Fremtidens planer: - Bytte ut front og baklykter med facelift - Få råd til tåkelys - Senkesett??hjelp? - S3 spoiler - Chip - Eksos Det kan nok ta litt tid å få til alt dette, men oppdateringer kommer etterhvert. Tar gjerne imot tips! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Strøken bil det der!! hva med å tone rutene? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Takk, har tenke litt på det ja, men prøve å få til litt senk først, driver å vurderer justerbart. Anbefalninger?? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Takk, har tenke litt på det ja, men prøve å få til litt senk først, driver å vurderer justerbart. Anbefalninger?? Bruker vmaxx til min A4, er fornøyd jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 jeg har kw v3 fornøyd med det. finnes sikkert masse annet bra også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hvordan er de sånn prismessig da? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Bilen såg veldig bra ut:) Hadde gjort seg med sota ruter;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg har kw v3 fornøyd med det. finnes sikkert masse annet bra også. kaakkkssedempere.. :) Forresten; kjempefint med lakkert helt ned. Håper du kjøper noen flotte sommerfelger! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 hvordan fungerer det forresten med lakk på de nedre dørlistene.. de er myke...? flasser? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Bilen såg veldig bra ut:) Hadde gjort seg med sota ruter;) Takk for det! Får vel prøve å få til det etterhvert.. Når banken tillater det kiddie Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hvordan fungerer det forresten med lakk på de nedre dørlistene.. de er myke...? flasser? Det er ikke noe problem det, har hvertfall ikke hatt det hittil. Lakkeringen syns jeg gjorde bilen helt annerledes, mye penere. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Satt på nye felger(18" RS-4 2) og tåkelys. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 bilen blir absolutt mye penere med lakerte lister også. har det selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg