Nedi Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hovedlykter focus mk1, jeg skal plukke de fra hverandre men glasset er limt fast i selve lykten med silikon og dette er jo klemt godt sammen.. hvordan får man silikonen til å slippe ? hovedmålet er å få ut alt som er blankt krom bortsett fra reflektoren så klart.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hovedlykter focus mk1, jeg skal plukke de fra hverandre men glasset er limt fast i selve lykten med silikon og dette er jo klemt godt sammen.. hvordan får man silikonen til å slippe ? hovedmålet er å få ut alt som er blankt krom bortsett fra reflektoren så klart.. Hiv den i stekeovnen noen minutter! Så blir den myk, så kan du dra det av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 da prøver jeg det... 250 grader, varmluft og halvtimes tid burde gjøre susen haha Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Eventuelt Kent Quick Seal Remover på limet, vente 10 min, og dra det av Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 stod i ovnen lenge men ikke pokker om jeg får de fra hverandre.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg