NissanPrimera Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by RS-burner'n Hvorfor ble produskjonen av Primera flytta til England da? Sikkert fordi det lønte seg.............;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by NissanPrimera Sikkert fordi det lønte seg.............;) okey tvilte litt skjønner du, men nå tok jeg likeså godt å slo opp i leksikon, for å ikke bevege meg på tynn is her :P Nissan Motor Co. Ltd., jap. bilindustri konsern, grl. 1933. Produksjon i Japan, for øverig bl.a. USA og Storbritannia. Til 1983 ble bilene eksportert under navnte Datsun. :P :P :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 En eller annen analfreser som klarte å slå døra si inn i bakdøra mi idag utafor senterblokka på skårer! fin liten bulk og lakkmerke! Må den skyldige bli analvoldtatt og brenne sakte i helvete! *Fres* Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Sånt er så forbanna kjedelig og unødvendig:mad: Skulle vøært kappa huet av dukenukem Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Fysj.. var ute igår og satt på verdens styggeste felger.. Hehe klumpete "lettmetall" felger med møkk og flkker på.. Jaja får vel prioritere sikkerehet framfor skjønnhet disse mnd som kommer nå. Får heller komme sterkere tilbake til våren igjen! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Slang på 14" i dag jeg og!! Var nødt til og dra på biltema og kjøpe "heveklosser" til og legge mellom fjærene, siden vinterhjula er litt lavere enn sommerhjula så ble bilen altfor lav........ Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hehe ja kjipern det. Hvordan er bilen din å kjøre når den er senka? hvor store hjul har du? Vurderer å kjøpe noe større og senke til sommern igjen. Hmms høyre skiltlys må byttes hos meg nå.. kav råtten ledning og ødelagt glass. iha.. 402 kr hos nissan. bah Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Bilen min er veeeeldig stiv!!! Men sitter som et uvær på veien! Har i tillegg til senkesett kappet fjørene en ekstra runde så den blei veldig lav med 14" Har 17" sommerhjul med 205/40 dekk Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hehe tror jeg på. Syns min er stiv jeg.. jaja må vel teste det ut til sommern da :) Men over til noe annet!! IDAG har faen i helvete endag en jøde smelt døra inn i bakdøra mi.. nok en liten bulk! Må lørenskogs bilister brenne i helvete! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by partypulp Må lørenskogs bilister brenne i helvete! Hjelp:eek: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg