EspenS Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hei! Har lagt ut samme post i tråden min, men tenkte det kunne være flere som hadde peiling på det her! jo, det har seg sånn at nå funker plutselig ikke sentrallåsen min heller, ja alt skal skje på samma tid.. Men hvertfall, når jeg skal låse, så hører jeg det klikker, men det virker som den ikke den ikke tar tak. Noen som har vært borti no lignende? det er hvertfall maks irriterende.. Samtidig som den ikke funker, så vil jo heller ikke soltaket gå opp eller igjen, det virker som det går på den, er elektrisk! Det klikker bare der å, men ingenting skjer...! Vær så snill, jeg trenger all hjelp jeg kan få Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 du kan prøve å ta av negativ pol fra batery,og la den stå i 5 minuter.det som skjer att elektronikk får litt forstyrelse av og til,så den trenger "reset" Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Skal sjekke i morra jeg! Men, for å si det sånn, så ere bare venstresia som ikke funker da, jeg får låst bilen på høyresia! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 du har "driver" motoren til sentrallåsen i førerdøra! .. men hvis det bare klikker, sjekk om vakuumpumpa til sentrallåsen fungerer. denne er i bagasjen under venstre baklykt, hender det kommer vann fra baklykta og ned i denne pumpa. da har den en tendens til å si takk for seg! sjekk ut den, prøv å kjør den manuelt med egne ledninger, for å se om det er den! ellers kan det være releet til sentrallåsen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvis den ikke hadde fungert, hadde jeg da kunne låse opp på passasjer sia? for det funker nemlig! Men hvordan skal jeg kjøre den manuelt med egne ledninger? Er ikke helt up to date når det gjelder sånt:P Men takk for hjelp:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 du har "driver" motoren til sentrallåsen i førerdøra! .. men hvis det bare klikker, sjekk om vakuumpumpa til sentrallåsen fungerer. denne er i bagasjen under venstre baklykt, hender det kommer vann fra baklykta og ned i denne pumpa. da har den en tendens til å si takk for seg! sjekk ut den, prøv å kjør den manuelt med egne ledninger, for å se om det er den! ellers kan det være releet til sentrallåsen ga han den beskjeden selv i går, etter vi drev å kuka med min, virka ikke som at den pumpa var gåen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Fant du ut noe eller? Har selv defa og sentrallåsen funker ikke.. men den funker med nøkkel Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg