Brandtenborg Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Noen som vet hvor lakk koden på en 89' mod Passat står? Eller evt. vet hva lakk koden på denne bilen er? Har ikke sett etter enda, men tenkte kanskje jeg kunne få noen tips når jeg først sitter her og kjeder meg... :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 bagasjerom,ved sikringsbox eller i motorrom på skiltplate. Chassienr og en tlf til møller skal og klarne opp i saken. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Sjekk på panseret... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Ok! Takker for tips! Skal sjekke etter. Har ikke vert så mye borti Passat før... :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Tipper, bagasje rommet på en lapp i bunnen der. Står ihvertfall der på min 98 mod Passat og min bor sin 95 mod Golf! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg