OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Når jeg kjøpte omegan sto det et sett med 7"X15" ET35 Fondmetal Tech3 felger på bilen. Disse var det litt ubalanse som ble plagsomt fra 100km/t og oppover. Det virker som om hullet i felgen er ca 3-5mm større en navet på bilen. Ved montering av vinterdekkene la jeg merke til at kun en av disse felgene har en plastikkring mellom navet og felgen- Hvor kan jeg få jeg få tak i flere slike ringer ? Hvilken importør tar inn fondmetal ? Felgene ser slik ut: Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Mål senteret på felgene. Og dra til en forhandler som selger felger. Så finner de senterringer som passer til felgene. Trenger ikke å være fondemetal. Har en haug med senterringer på jobben og. Så vis du ikke får tak i, kan jeg sjekke der. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Nå har jeg funnet en av de gamle ødelagte senterringene i kjellerboden og på den står det følgende: Ø65,1 - 67,1 og den er av hvit plastikk. Men jeg trenger nye ringer til mine Cromodora felger som skal på med sommerdekkene. Tok ut en senterring og den er i aluminium med følgende påtrykt: Ø1-67,1 Ø2-75 Men navet på omegan er jo 65mm så er ikke rart det blir litt slinger med navring på 67mm. Det burde vel vert: Ø1-65,1 Ø2-75,0 Er det noe som kan kjøpes i en felgbutikk eller må de bestilles til felgene ? Hvem forhandler i så fall Cromodora felger ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 sjekk denne linken. vil gi deg alle svar du lurer på :thumb http://martins.no/tilbeh%c3%b8r/senterringer.aspx Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Takker for linken men de har ikke mål som passer mine felger og bil desverre. Tenker jeg må til en som forhandler cromodora felger Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i slike ringer i alu ? det rister godt rundt hundre nå ,orker ikke det i lengden. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg