Gå til innhold

Aksjonerte mot rånemiljøet -Bodø

Ranger emnet


Pana

Anbefalte innlegg

Kan ikke alle som "råner" på kveldstid gå sammen om en dato alle sammen går på ei real fyllekule med tilhørende slossing, ramling/hopping over hekker og gjerder, glassknusing og synging.

 

Da kan man diskutere hva som bråker mest og lager mest spetakkel.... La de som liker å kjøre bil få være i fred spør du meg.

 

Da er det kanskje verdt å ta en fylletur til bodø. Si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi ekslempler på det maksyke politiet som herjer i Norge for tida.

Kan de ikke la folk som liker å kjøre bil være i fred?

 

Politiet har fått mer bråk med meg i allefall når jeg mistet lappen.

Får var jeg sjåfør HVER bidige helg i nesten 8 måneder og lagde ikke noe bråk eller noe sånnt.

Nå, er det drikkeing ved enhver anledning, og jeg blir jæævli full og utidi, og nøler ikke med å fortelle folk akkurat hva jeg mener om dem, og det blir det bråk av:bump

Gå sammen og drikk dere sanseløst får vi se om politiet er litt ner forsiktige i fremtida!! :pray

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, er det drikkeing ved enhver anledning, og jeg blir jæævli full og utidi, og nøler ikke med å fortelle folk akkurat hva jeg mener om dem, og det blir det bråk av:bump

Gå sammen og drikk dere sanseløst får vi se om politiet er litt ner forsiktige i fremtida!! :pray

 

 

Sånne som deg jeg må "legge i jern" hver helg med andre ord...

 

 

Jeg har aldri hørt om å kjøre rundetider i sentrum, dummeste jeg har hørt på lenge faktisk...

Typisk uvitende journalistikk der en skal overdramatisere den minste ting for å skape blest...:nono:

 

Men, når sant skal sies så er det endel dustekjøring blant dem som råner.. Strekka forbi bussstoppen mot Joker, her er det jo vanlig å gi full gass for imponere småjentene som venter på bussen hjem elns..

 

Jeg satt en gang på busstoppen og ventet på bussen til Fauske, da suste en av sjefsrånerne rundt og rundt busstoppen i en grå E30, fremprovosert sladd i hver sving, dette blant fotgjengere og andre biler.. Denne personen er også her på forumet btw...

 

Før jobbet jeg i døra på Min Plass, altså ut mot Sjøgata, her hadde jeg full oversikt over alle som rånet. Sier litt om enkelte når dem gir full gass for å lage mest mulig lyd forbi det som da var en 18års plass(BarXact):rolleyes:

 

At enkelte nå mister lappen sier jeg ingenting på, såfremst det er snakk om overnevnte type kjøring..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har den siste tiden mottatt flere skriftlige og muntlige klager fra beboere i sentrum. Ungdom med såkalte rånebiler eller gatebiler skaper mye bråk og livsfarlige trafikksituasjoner

 

jaja, da er jo bestemor en værsting og da, hun har jo også gatebil :D:jackinbox:

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår